Известие

Collapse
No announcement yet.

за часовника на 146 т.спарк

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • за часовника на 146 т.спарк

    вече попитах но по това което ми обясниха нищо не стана.та не мога да си сверя часът на часовника вече 1 година и нещо.дайте малко помощ за отварянето му.мисля че има нещо разпоено по него и затова.не ми се пипа на посоки щото по тях има разни щракалки дето ако се счупят после ще хълтави.

  • #2
    шо се занимаваш,вземи си един втора ръка работещ
    Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
    Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
    Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

    Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
      шо се занимаваш,вземи си един втора ръка работещ
      то часът се сверява ама минутите нещат.а и тук при нас за рем.комплект за вариатор не са чували пък камо ли за часовник за алфа.

      Comment


      • #4
        Ти директно с пръст ли се опитваш да ги свериш?
        ALFA ROMEO 145 1.4TS "lusso"..
        sigpic
        ROVER 200 RF 2.0TDI

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от galinves71 Покажи съобщение
          вече попитах но по това което ми обясниха нищо не стана.та не мога да си сверя часът на часовника вече 1 година и нещо.дайте малко помощ за отварянето му.мисля че има нещо разпоено по него и затова.не ми се пипа на посоки щото по тях има разни щракалки дето ако се счупят после ще хълтави.
          Изчакваш да стане 23:59 махаш клемата на акумулатора и в 0:00 я слагаш! (най-тъпия вариянт,но най-евтиния)
          _____________________
          Alfa Romeo 146 1.9 JTD - EX

          Comment


          • #6
            galinves71
            Мисълта ми е, че.. с пръст и аз не мога. Те едно че са много ситни бутончетата ами второ.. и на дълбоко вървят. Виж с нещо тънко, като химикал или кибритена клечка... никъв проблем, реагира си сверката. Абе хубавия натиск му е майката
            ALFA ROMEO 145 1.4TS "lusso"..
            sigpic
            ROVER 200 RF 2.0TDI

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от 455115 Покажи съобщение
              Изчакваш да стане 23:59 махаш клемата на акумулатора и в 0:00 я слагаш! (най-тъпия вариянт,но най-евтиния)
              The greatest of all scientific hobbies!

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Nasko_77 Покажи съобщение
                galinves71
                Мисълта ми е, че.. с пръст и аз не мога. Те едно че са много ситни бутончетата ами второ.. и на дълбоко вървят. Виж с нещо тънко, като химикал или кибритена клечка... никъв проблем, реагира си сверката. Абе хубавия натиск му е майката
                едното се натиска без проблем но другото като го натисна изобщо не реагират числата,мисля че има откачена спойка от него.

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от galinves71 Покажи съобщение
                  едното се натиска без проблем но другото като го натисна изобщо не реагират числата,мисля че има откачена спойка от него.
                  То спойка няма как да се откачи, вътре е с гумени бутончета като на дистанционно. Пробвай да го отвориш и почистиш, ама внимателно че после може и да не стане на часовник.
                  166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                  ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от tonov Покажи съобщение
                    То спойка няма как да се откачи, вътре е с гумени бутончета като на дистанционно. Пробвай да го отвориш и почистиш, ама внимателно че после може и да не стане на часовник.
                    там е работата че не мога да разбера кое се сваля,само конзолата на часовника или трябва да разглобя цялата конзола барабар с въздуховода на парното(климата).ако га отворя ще го оправя без проблем.

                    Comment


                    • #11
                      С кое табло си, новото или старото?
                      166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                      ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                      Comment


                      • #12
                        ето има цяла тема със снимки и видео даже и е малко по-надолу
                        http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=25364


                        а дали ще се справиш сам и ще го ремонтираш без проблем е съвсем друг въпрос.
                        точка

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от tonov Покажи съобщение
                          С кое табло си, новото или старото?
                          с новото.

                          Comment


                          • #14
                            всичко е 6 ,6 болчета ,1 букса разхлабена и готово.благодарности на тези които се отнесоха сериозно към въпросът ми.

                            Comment

                            Working...
                            X